Bezoekers en bedrijven

woensdag 18 januari 2012

TUTORIAL Hoe maak je je lippen onzichtbaar?



Willen jullie ook weten hoe je je lippen onzichtbaar maakt voor bijvoorbeeld onder een peachy lipgloss? Heb je donkere lippen zoals mij?
Dan zijn dit voor jouw de tips!

Als eerst heb je 2 dingen nodig: een goede kleur foundation net iets lichter dan de kleur van je huid, en een kwast.
Ik gebruik deze roller van garnier, die werkt ook goed.
Je hoeft echt niet veel op het kwastje te doen, als je lichte lippen hebt is het al gauw genoeg.

Nu ga je de foundation aanbrengen, ik gebruik de Garnier Roll-On Anti dark Circles roller.
Als het echt je eigen kleur is, die je echt precies vind passen bij de kleur van je huid dan kan je hem gewoon helemaal uitsmeren , tot over de randen van de lippen heen , maar ik doe dat niet.
De Garnier roller is nét iets te donker voor mij dus... ik smeer hem dus alleen maar uit op m'n lippen.
En dit is het resultaat!
Het is nog steeds niet helemaal gelijk met mijn huidskleur, maar toch vind ik dit wel kunnen!
Je moet dit natuurlijk niet zonder iets eroverheen gaan dragen, en ook zeeeker geen overdosis zelfbruiner erbij doen...
Ik draag dit meestal onder een kleurtje die ik er echt uit wil laten springen, zoals rood.

Liefs, Charlotte




blog comments powered by Disqus