Bezoekers en bedrijven

dinsdag 27 december 2011

Mijn eerste review: Andrelon Heat Protection mist

Hier is ie dan, mijn eerste review en artikel!
Laatst heb ik van mijn moeder een Andrelon Heat Schitterend Steil Heat Protection mist gekregen.(zozo, dat was een hele mond vol!) Niet als cadeautje maar omdat ik er gewoon een nodig had. Ongeveer 1 of 2 keer per week gebruik ik een stijltang of een krultang. Ik vond het daarom wel eens tijd om een Heat Protect te kopen.
Deze mist is bedoeld om je haar te beschermen tegen de hitte van een fohn of een stijltang.


















De heat protect ( hij viel bijna van de trapleuning af , haha)




Andrelon zegt zelf:
-helpt het haar beschermen tegen de hitte van een fohn of steiltang (duhhh...)
-extra verzorging
-haar dat in optimale conditie blijft

Ik vind echt dat dit klopt. Ik heb em' al een paar weken en m'n haar voelt, ruikt en is gewoon veel beter!    
Ik zie jullie nu al denken van: wat kan zij overdrijven, maar hij werkt echt goed.
Je moet natuurlijk niet elke ochtend je haar hiermee gaan steilen, want dan houd je na 2 weken geen pluk meer over, dat is duidelijk. Maar als je het hiermee 2 keer in de week doet kan dit bijna geen kwaad!


De ingredienten zijn best fout, het eerste ingredient is water, maar gelijk daarna alcohol. Er zit ook dimethicone in. Dimethicone is siliconen, en siliconen maken je haar vet. Dat is niet zo erg want als je er met de stijltang overheen gaat is het toch al haast weg.
Ik vind deze Heat protect echt de moeite (moeite?) waard om te kopen.
De prijs vind ik echt fijn aangezien je bij een duurder merk soms wel € 15 betaalt!


De heat Protection mist is verkrijgbaar bij de kruidvat en kost €4,97.
liefs, Charlotte