Bezoekers en bedrijven

dinsdag 24 januari 2012

Review/swatch OPI: Parlez-vous opi?


Woehoe! Gister heb ik een super leuk tasje gekregen van mijn Tante, met allemaal make-up en nagellak. Er zitten gebruikte dingen in, maar het is echt heel mooi schoongemaakt en alles is zo goed als nieuw! Er zaten ook 3 nagellakjes van OPI bij, waaronder deze!
OPI is echt een heel goed merk, en ik ben er daarom ook super blij mee!

Hier is:  Parlez-vous opi?  Ja, het vraagteken hoort erbij!
Het is een super mooie nagellak, een soort lila kleurtje maar dan iets donkerder.
Het flesje is ook super-mooi, ik ben fan!
(het kleurtje is in het echt iets lichter)

Het kleurtje dekt zoals altijd bij OPI , binnen 1 laagje is hij al dekkend maar met een 2e laagje is hij net iets mooier.
Ik heb een echte budget-dupe gevonden,  No more drama van Essence.

Ik ben heel erg blij met deze nagellak, ik ga de andere nagellakjes van OPI binnenkort ook laten zien!

Liefs, Charlotte