Bezoekers en bedrijven

dinsdag 10 januari 2012

Shoplog/bestelling jeweltys.nl

Laatst ben ik samen met mijn moeder wezen kijken op www.jeweltys.nl , het is een hele leuke webshop met allerlei trendy sieraden, hij is ook nog eens super goedkoop!
Mijn moeder heeft ook nog strikjes-oorbellen gekocht, die zijn ook heel leuk!
Ik kocht natuurlijk deze ketting, hij is super leuk en nerdie (haha...)! Ik ben helemaal obsessed met deze ketting! Hij is 48 cm lang, dus hij komt net onder je hart, wat klinkt dat gek! Het brilletje had ik iets groter verwacht, omdat hij op de foto wel net wat anders leek.
Hier de Oranje steen Ring, hij is echt supermooi en het kleurtje past echt overal bij!
Hij is best groot en dik, maar ik vind echt dat hij van goede kwaliteit is.
Hij €2,95 en is ook verkrijgbaar op www.jeweltys.nl .

Dan hier de Oorbellen, ze hebben echt super mooie details en het is ook van goede kwaliteit,
de oorbellen kosten €2,95 , echt super goedkoop!


Ik ben echt heel blij met alles wat ik heb gekocht, alles bij elkaar kostte €12,35 , inclusief de oorbellen van mijn moeder!
Ik vind het wel een beetje jammer dat er geen achterkantjes op de oorbellen zitten, dat vind ik altijd wel fijn.
Dus: koop bij www.jeweltys.nl , ik ben niet gesponserd voor dit artikel!

Wat vonden jullie van deze accessoires in het outfit-of-the-day filmpje van gister?

Liefs, Charlotte





blog comments powered by Disqus