Bezoekers en bedrijven

donderdag 2 februari 2012

Shoplog 31-2-2012 kruidvat!

( 3e foto bron: essence.eu)

Jam...jam...! Wat is er weer een heerlijke sale aan de gang!
Ik heb een paar hele leuke dingetjes gekocht bij de Kruidvat, en die ga ik nu aan jullie laten zien!
Allereerst een hele mooie Quattro van Catrice, deze is nummer 020 Go green take me, alhoewel: er zitten geen groene kleuren in!
Ik vind alle kleuren hartstikke mooi, en natuurlijk komt er nog een review!
Dit palletje kost €2,25 in de sale, een hartstikke mooie prijs.
Deze doet ook mee aan de 50% kortingsactie, maar dat betekent wel dat hij uit het assortiment gaat.
Ik zou deze Quattro snel inslaan want de opruiming bij Catrice duurt nog maar even!
En hier de beroemde Matt make up Foundation van Catrice, het verbaast me dat er niet op staat Foundation, want dat is het wel.
Ik heb hem in de kleur 030 Apricot beige, hij is nog ietsje te donker maar in de zomer is hij perfect.
Hier komt zeker een review over, aangezien hij heel bekend is!
Deze kost 6,49 , maar was jammer genoeg niet in de sale :'( .
(bron: essence.eu)
De foto van deze superfijne lipbalm was niet goed, dus nu gebruik ik de foto van Essence.
Wat is dit een heerlijke lippenbalsem, hij ruikt heerlijk!
Deze is ook in de sale voor 50% korting dus deze kost nu €0,50 !
Het is alleen een beetje jammer dat hij heel snel weggaat, ik denk dat dat komt omdat ik hem veel te snel op eet ;)        (zo lekker ruikt hij!)


Hebben jullie ook spulletjes gekocht bij de sale?
Liefs, Charlotte