Bezoekers en bedrijven

woensdag 29 februari 2012

Shoplog vakantie // Beauty Producten

Waarschijnlijk weten jullie allemaal wel dat ik op vakantie ben geweest, om precies te zijn naar Barcelona.
Ik heb allemaal leuke spulletjes gekocht, maar dit zijn de Beauty-producten!
Misschien willen jullie ook een kleding shoplog zien, laat het weten in de comments!
Als eerst zijn we naar een Toko geweest, dichtbij de Sagrada Familia!
Ik hou heel erg van kleine, vol gebouwde winkeltjes, en deze vond ik erg leuk.
Het was een schattig winkeltje, het meest met huishoudelijke artikelen.
Ze hadden ook een leuk schap met make-upjes, en daar vond ik deze nepwimpers!
Deze nepwimpers kostten €2,40 , perfect voor de eerste keer dat je ze koopt!
In Malaga was er ook een winkel van de KIKO , daar moest ik naartoe!
Wauw! Wat hadden ze daar mooie producten!
Het leek wel alsof ik in de Mac Pro Store zat, maar dan veel goedkoper;)
De Glamorous Eye Pencils waren veel goedkoper dan normaal: van €5,90 afgeprijsd naar €2,90! Ik zou dus zeker gaan kijken bij de KIKO, vooral als je maar een klein budget hebt!
Ik heb de kleur 410 gekocht, een mooi Metallic bruin kleurtje!
Dan deze hele mooie Metal Glam eyeliners van Essence!
Het schap waar ze in lagen was geplunderd en oud, maar de eyeliners zijn gelukkig niet zo slecht! Ik heb 01 got a date, 04 techno girl en 06 pinkadelic gekocht , alle drie hele mooie kleurtjes! Deze eyeliners kosten €1,99 per stuk!
Ik word blij...blijer...super-blij! 
Mijn moeder had deze mascara van Maybelline in een goodiebag gekregen, maar ze vond de verpakking te groot. Ze had namelijk al een testertje van Sensai!
Toen mocht ik hem, en dat komt goed van pas! De lashes to Kill mascara van Catrice was namelijk brokkelig geworden, en hij is gewoon niet fijn. Van dit product komt natuurlijk nog een review!
Deze mascara kost €14,49 en is verkrijgbaar bij de meeste drogisten.

Dit zijn alle spulletjes (make-up) wat ik heb gekocht in Barcelona, of heb gekregen.
Ik ben er heel blij mee en alle producten zullen waarschijnlijk een keertje op Organised Beauty tevoorschijn komen!

Willen jullie een kleding-shoplog zien op Organised Beauty?
Liefs, Charlotte