Bezoekers en bedrijven

vrijdag 23 maart 2012

Review: Lush Lemony flutter


Jaja! Het goedje wat bijna iedereen heeft moest ik natuurlijk ook hebben. Waarover praat ik? Lush lemony flutter! Het is een heerlijke nagelriemcrème , met de geur van citroen! Ik hou heel erg van frisse geurtjes als deze. Eindelijk weet ik de reden waarom iederéén dit zo'n heerlijk crème vind!



Verpakking:  De verpakking is een beetje saai, maar wel duidelijk!
Wat erg leuk is is dat er bij staat wie het gemaakt heeft, bij mij is dat 'Lee' !
Alleen dit vind ik erg jammer: er zat allemaal Flutter op de onderkant van de deksel, en alles was naar een kant 'gestroomt' . Op Google zie ik allemaal plaatjes van mensen met een per-fecte Flutter. Bij mij was dat helaas niet zo! Alles was naar een kant toe geschoven :(

Substantie, Pigmentatie enz : De substantie is erg fijn! Het is een heerlijke dikke crème, met een soort hele kleine scrub-deeltjes.  Het werkt erg goed voor mijn nagelriemen. De harde zijkanten gaan niet meteen weg, maar na een paar keer per dag de crème gebruikt te hebben zijn ze aanzienlijk zachter geworden! De ingrediënten zijn 100% natuurlijk, en er zitten geen conserveringsmiddelen in! 


Eindoordeel: Het is een heel goede creme, van zeer goede kwaliteit!
Alles is natuurlijk, dus als je daar van houd zou ik dit zeker kopen.
Mijn nagelriemen zijn zeker opgeknapt na een paar keer insmeren, maar dat mag ook wel met een prijs van €9,95!

Lemony flutter kost €9,95 en is te koop bij alle Lush winkels, en in de webshop van Lush!

Liefs, Charlotte

PS: Sorry dat ik de laatste dagen niets heb geplaatst! Ik had het heel druk, en daarom heb ik jammer genoeg ook geen andere blogs bekeken. Sorry!