Bezoekers en bedrijven

zaterdag 17 maart 2012

Swatch: Catrice Million styles topcoat // Shake it! flake it!



Bron
  Laatst kwam ik in Het Kruidat, natuurlijk op zoek naar de nieuwe Million Styles collectie.
Ik zag op het eerste gezicht alleen een kaal opzet-schap. Maar, onder dat kale schap lag (woehoe!) een doos, met daarin alle lakken van de nieuwe collectie! Eigenlijk wou ik nog een paar lakjes mee nemen, maar mijn budget liet dat helaas niet toe.
Waarschijnlijk zijn in onze Kruidvat nog alle lakken te koop. Als je het adres van deze Kruidvat wilt weten stuur je maar een mailtje! Maar goed, back to the subject!

De verpakking: Ik vind het een mooie verpakking, een leuke LE. De zilveren dop maakt het lakje net iets bijzonderder in je stash. Dit is de eerste keer met het nieuwe kwastje! Het nieuwe kwastje is niet erg fijn, ze hadden de lakjes ook gewoon kunnen laten, zonder nieuw kwastje.



Substantie, pigmentatie enz. : De pigmentatie is erg goed, er komen niet veel flakies uit maar het is genoeg. Het is niet een hele stroperige lak, een beetje neutraal. Maar wauw! Onder een lichte basiskleur valt Shake it! Flake it! niet erg op, maar bij een zwart lakje straalt hij! Bij 2 laagjes vind ik de kleur het best uitkomen!



Bron

Eindoordeel: Het is een fijn nagellakje met een goede pigmentatie! De kleur is geweldig, heel mooi met dat groen en rood. Als je houdt van wat glitter zou ik hem zeker kopen! De Flakies lijken op de foto iets groter dan dat ze zijn, ze zijn wat kleiner. Maar toch is het een super gaaf lakje! De kleuren die ik niet aanraad als basislak zijn lichtere kleuren, zoals Geel en Rose. De kleuren die ik wél aanraad zijn de donkerdere kleuren, bv Zwart of Donkerblauw.

Deze collectie van Catrice is te koop bij de grotere fillialen van de Kruidvat, en alle nagellakjes kosten €2,49 per stuk.
Hebben ze de lakjes bij jou in de winkel niet meer? Bij ons in de buurt is er een Catrice Schap, en daar hebben ze ze waarschijnlijk nog! Als je me een mailtje stuurt geef ik je het adres.

Liefs, Charlotte