Bezoekers en bedrijven

maandag 28 mei 2012

Swappen!


Bron foto 


Allereerst: sorry dat ik zo lang niks heb gepost! Ik kan wel een excuus gaan bedenken maar dat heb ik eigenlijk niet. Maar:

Ik ga een swap houden! 

Wat is een swap? 
Een swap is dat je beautyproducten gaat ruilen met een ander. Het beautyproduct is jouw kleur niet, of je gebruikt het gewoon niet. Je stuurt een envelop (het liefst met bubbeltjesplastic!) naar een ander, en zelf krijg je er ook een. In de envelop zitten dus make-up'jes of beautyproducten! 

Als 1 iemand zich hiervoor aanmeld ga je met mij swappen, en als er meerdere mensen zijn kijk ik of jullie met elkaar kunnen swappen!
De waarde van het pakketje moet ongeveer €10 zijn, en de verzendkosten betaal je zelf. Er mogen geen veel-gebruikte producten inzitten, en merken zoals MAX ( de action ) en al dat budget-spul is in deze envelop niet gewenst.


Als jullie je voor deze swap willen aanmelden, laat hieronder dan een reactie achter! Dan stuur ik je mailtje met verdere informatie!

Liefs, Charlotte