Bezoekers en bedrijven

woensdag 21 november 2012

Elle ♥ Truly Yours November!



Hier is 'ie dan! De Novemberbox van Elle ♥ Truly Yours. 'Een hele speciale box', zo zij Truly Yours! We zullen eens snel gaan kijken wat er in deze box zat...




Goldwell Ultra Volume Treatment

Als eerst zat er in deze box een haarproduct. En wel het 'Goldwell Ultra Volume 60 sec Gel Treatment'. Een treatment die je gebruikt op je haar, klinkt goed! Wat staat er op de verpakking?
'Laat het 60 Seconden inweken op gewassen haar. Daarna uitwassen'.
Een soort conditioner en serum in 1 dus! Hier ben ik erg benieuwd naar!

Goldwell Dualsenses Ultra Volume 60sec Treatment € 4,95 voor 50 ml (Fullsize)



Biosilk Silk Therapy 

Dan nog een haarproduct! De 'Biosilk Silk Silk Therapy'. Een haarserum voor soft-and-shiny-hair! Je haar word er wel zacht van, maar als je van jezelf vet haar hebt dan zou ik het niet gebruiken! Dit product ruikt trouwens ook nog eens heel erg lekker...

Biosilk Silk Therapy miniatuurflesje € 4,95 voor 15 ml



Sóley GLÓey Purifying Exfoliator

We zijn aangekomen bij een gezichtsproduct, ja hoor! In de box zat deze Sóley GLÓey Purifying Exfoliator, een zachte scrub met daarin Pepermunt en 'Wild Icelandic Herbs'. Hij ruikt in ieder geval wel erg lekker!

GLÓey zuiverende scrub miniatuurpotje van 15 ml, fullsize € 33 voor 60 ml



Florabotanica Balenciaga Parfum 

De geur van Kristen Stewart 'Florabotanica' mocht natuurlijk ook niet ontbreken! Deze geur ruikt erg lekker, alleen ik herken hem ergens van... Mijn oma heeft de geur 'Sunflower' die ze altijd op doet..! Hij doet me hier erg aan denken. Erg lekker, alleen mag nog wel een tikje minder zoet!

Florabotanica sample, fullsize vanaf € 54 voor 30 ml




Lancaster Skin Therapy Flash mask
Dit masker is een anti-ageing masker, maar ik denk dat 70% Van de Truly Yours abbonees onder de 40 is. Wel jammer, maar ik denk dat mams deze wil gaan gebruiken :) Het is wel heel erg leuk dat Truly Yours er ook iets in doet van een lux merk zoals Lancaster!


Skin Therapy Mask Gel miniatuurtube 15 ml, fullsize € 35 voor 50 ml



Kiehl's Midnight Recovery Eye 
Zal ik maar meteen met de deur in huis vallen: Wat een fijn spul is dit! Het is een soort serum voor je ogen wat je voor het slapengaan op je ( anders toekomstige) wallen doet, en wat erg goed werkt tegen de gevolgen van... Iets te laat naar bed gaan!!!

Midnight Treatment Eyeserum miniatuurflesje van 3 ml, fullsize € 35 voor 15 ml



Kiehl's Lip Balm #1Voucher
Een voucher voor een gratis Kiehl's Lip Balm, tenminste, als je naar de winkel gaat en iets koopt! Als je je Kiehl's Midnight Eyeserum zó fijn vind dat je hem gaat kopen, kan je gelijk deze voucher meenemen voor een gratis Lip Balm!

Kiehl’s # 1 Lip Balm € 8 (Fullsize)



Benefit Coupon gratis miniversie They're Real Mascara 
*Zingt het liedje van de Sizz-Reclame* Yeahhh Tatata... Een Voucher voor een gratis Benefit They're Real Mascara, rennen!

They're Real Mascara miniatuur van 4 gr, fullsize € 22,88 voor 8,5 gr




Er zat natuurlijk ook nog een Elle in, een erg leuk Fashion-Magazine!



Dit was de box! Ik vond hem erg leuk, en Truly Yours, bedankt voor het mogen uittesten van deze box!

Liefs, Charlotte

PS: Het artikel is een beetje laat, maar ik had gepland dat ik een Unboxing + Review filmpje ging maken, alleen mijn Camera heeft er helaas voor gezorgt dat het geluid en het filmpje niet gelijk was :( Maar er is alsnog iets online :)