Bezoekers en bedrijven

maandag 2 januari 2012

Miss Helen baked oogschaduw 030

Hema oogschaduws vind ik fijn, niet allemaal maar degene die ik ken of die mijn moeder heeft zijn wel goed.
Dat dacht ik dus ook van deze, maar mijn Hema-instinct heeft me in de steek gelaten!
Het is eigenlijk wel een mooie kleur, hij zou beter passen als highlighter of blush, ik zou het eigenlijk best wel een mooie highlighter vinden. Maar wat er op de verpakking staat betekent niet dat je hem niet als highlighter of blush kan gebruiken! Ik vind het een beetje oudbollige verpakking hebben, dan scoort Catrice daar wat beter in. Volgens mij is hij al 2 jaar oud, maar heb ik hem nooit gebruikt!


De kleur is best mooi, hij is een beetje gemixt tot een rozige tint. Ook zitten er wat gouden vlekjes op, dat geeft een beetje een bronzed-effect.
Als je goed kijkt zie je dat links de droge oogschaduw is en rechts de natte. De kleuren op laatste foto komen niet echt overeen met de echte kleur, hij is echt roze met een soort metallic finish. Daarnet (5 minuten geleden) heb ik de swatches gemaakt, ze zijn nu allebei al weg, je ziet alleen de natte nog.
Ik ben niet zo onder de indruk van deze oogschaduw, hij heeft een mooie kleur maar het wet & dry effect zie ik niet eens. Jammer!

De baked oogschaduw 030 van Miss Helen kan je kopen bij de Hema.

Liefs, Charlotte
Ps: sorry voor de wazige foto's !