Bezoekers en bedrijven

zondag 1 januari 2012

Simpele dingen om je kamer te organiseren

En? Hebben jullie een leuk oud en nieuw gehad? Ik wel!
Vandaag een artikel, over Simpele dingen om je kamer te organiseren!
Ik keek al heel lang uit naar dit artikel, om jullie weer eens wat wijzer te maken in het organiseren van je kamer.
Simpele dingen kunnen verschil maken. De meest budget-proof producten kunnen je kamer of beauty-collectie helemaal veranderen.
In dit artikel staat de foto boven de tekst die erbij hoort.
Mandjes en bakjes
Dit zijn de dingen waar ik het meest enthousiast over ben. Ze zijn lekker goedkoop, alles heeft zijn eigen plek en je kan ze werkelijk overal krijgen
De Zwarte en het Roze bakje komen van de Wibra ( 0,29 cent en 0,39 cent)
Ze zijn op alle plekken verkrijgbaar en zijn ook verkrijgbaar bij andere winkels.
Dan de witte mandjes, van de KOMPLEMENT collectie. Deze zijn verkrijgbaar bij de ikea, ik weet de prijs alleen niet. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende maten (14x14, 14x28 en  28x28)
en als je houd van wat hogere mandjes zijn dit degene die precies bij jouw passen!











                                                                                                              
Ladekasten en mini-kastjes                                                
Ladekasten (linkerfoto) en mini-kastjes (rechterfoto) zijn echt de meest handige dingen die zijn uitgevonden! De linker-ladekast is de HEMNES kast van de Ikea, die zie je in heel veel filmpjes en artikelen van andere bloggers. Hij is handig. Als je een kleine stash hebt (zoals mij) past het ongeveer in de eerste la, en als je meer krijgt kan je de middelste en de onderste ook daarvoor gebruiken. Die zie je bijvoorbeeld in het collectie-filmpje van Mascha (Beautygloss) en in het filmpje van Cynthia (Misslipgloss). Je kunt erop ook aardig wat dingen neerzetten, zoals dit mini-ladekastje van de rechterfoto. Deze koop je bij de Xenos of bij andere goedkope winkels. Ze kosten meestal iets van 5 euro en je kan er heel veel in kwijt!

Je kan ook in een soort open vaas lange producten neerleggen, zoals mascara's en lipglossen.
Ik hoop dat jullie allemaal (nouja... allemaal??) massaal jullie kamer op gaan ruimen, en ik ga ook maar vast beginnen!

liefs, charlotte