Bezoekers en bedrijven

maandag 16 januari 2012

Nyc Eyeliner Pearlized Black Review

Vandaag een review, van deze zwarte eyeliner van NYC.
Ik vond het gewoon eens tijd om zoiets te kopen, en NYC heeft daar dé perfecte prijs voor!
De verpakking is best simpel, de zilvere tekst maakt het wat luxer dan normaal, de verpakking vind ik dus prima!

Het kwastje is wel een beetje dik, je kan er niet echt een dun lijntje mee zetten, wat ik wat mooier vind.

Ik vind de kleur echt mooi! Het is niet zo'n typisch matzwarte gel-liner maar er zit een hele mooie shimmer in!
Hij brengt niet heel makkelijk aan het gaat een beetje streperig en bobbelig, maar misschien ligt dat aan mij.
(links met eyeliner, rechts zonder)
Helaas heb ik geen swatches op dit moment, morgen komen ze eraan!
Ik vind het op zich een goede eyeliner, alleen het kwastje had iets minder flexibel en wat dunner gemogen.
De kleur vind ik ook heel mooi, en hij is ook echt lang houdbaar!

Deze eyeliner kost 1,25 en is verkrijgbaar bij de kruidvat.

Liefs, Charlotte



blog comments powered by Disqus