Bezoekers en bedrijven

zaterdag 21 januari 2012

Review Organiser Primark

Yes! Vandaag een artikel over deze super handige organiser van de primark.
Hij is heel handig! Hij heeft 20 vakjes en je kan hem bijvoorbeeld aan de deur hangen, bij mij hangt 'ie op de muur.
Hij is voor schoenen en lange dingen zoals bijvoorbeeld een borstel. Je kan deze organiser ook gebruiken voor kwasten.
De print is heel leuk, echt gaaf als je een beetje een roze-witte-zwarte kamer hebt!
Jammer genoeg is het kwalitatief niet zo´n goed product (is dit een product?;))
Hij gaat ook een beetje naar voren hangen als je de verkeerde dingen boven of onder doet, let daar even op!
Ik ben er echt heel blij mee!
Het formaat is 55x135 cm, dus hij is niet extreem lang.
Aan de bovenkant zitten er drie gaatjes in, er zitten ook drie haakjes bij voor aan de deur.
In de drie gaatjes kun je ook schroeven draaien, dat is precies de maat van de gaatjes
Bij de primark zie je ze bij de kassa´s op de 2e verdieping, helaas weet ik niet meer hoeveel hij kost.

Ik plaats de laatste tijd veel minder artikelen. Ik heb afgesproken met mezelf dat ik het nog steeds om de dag ga doen (ook al lukt het niet altijd) maar als ik geen artikel plaats weten jullie de reden: Update Huiswerk enzo .

Liefs, Charlotte



blog comments powered by Disqus