Bezoekers en bedrijven

zondag 8 januari 2012

Spam je blog! + Catrice verandering


Yes! Vandaag een Spam-je-blog artikel, het is eigenlijk geen spam maar we noemen het gewoon zo!
De bedoeling bij Spam-je-blog is dat je gewoon de website van je blog opschrijft, bijvoorbeeld www.organisedbeauty.blogspot.com . Je kan er ook nog wat bij schrijven als je dat wilt, maar eigenlijk is het gewoon heel simpel. Ik vraag hierbij ook of jullie mijn blog willen volgen met Bloglovin' en Google friend connect, als jullie er toch zijn!
Dus schrijf je website of blog in de comments en je word beroemd (haha....) !
Hebben jullie trouwens al gelezen over de schapveranderingen bij Catrice? Op www.nailsbylaura.nl staat er een lijstje met alle lakjes die weggaan en die erbij komen ( het is niet mijn blog hoor! , dit doe ik gewoon uit mezelf) .
Op verschillende sites staan ook artikelen over de schapveranderingen. Ik vind het best jammer, maar er komen weer heel veel zomerse producten bij!

Liefs, Charlotte



blog comments powered by Disqus