Bezoekers en bedrijven

zaterdag 7 januari 2012

Goede voornemens 2012

Ik ben echt benieuwd naar wat er in 2012 allemaal gaat gebeuren, er gaat zoveel veranderen!
Gaat mijn stash groeien, word mijn blog bekend...?? i hope so!


Betere producten
Ik hoop echt dat mijn stash gaat groeien, niet dat ik meer dingen heb, maar gewoon betere kwaliteit!  Ik heb nog geen een nagellakje van een écht goed merk, bijvoorbeeld China glaze en O.P.I . Gelukkig ben ik al achter het bestaan van Catrice gekomen ; ) .
Eigenlijk hoop ik dat ik het allemaal wat professioneler word, ik denk dat iedereen die een nieuw blog heeft dat wel wilt! (morgen komt er een Spam je blog!)


Mijn nagels beter verzorgen :'0
Ooh nee.... Soms doe ik echt dagen niets met mijn nagels, dan zit het er gewoon afgebrokkeld op. Dan schaam ik me echt dood. Ik vind mijn nagels echt zielig, soms zie ik mensen met van die hele mooie natuurlijke nagels, dat wil ik ook!
Waarschijnlijk ga ik dan gewoon wekelijks mijn nagels in een normale kleur lakken!


Voorderest probeer ik mijn gezicht iedere dag schoon te maken, en natuurlijk veel tijd besteden aan mijn moeder, mijn vader en familie!


Liefs, Charlotte



blog comments powered by Disqus