Bezoekers en bedrijven

vrijdag 6 januari 2012

Catrice mascara Lashes to kill Ultra black

(deze foto is van cosmopinie.nl)
Dit is mijn eerste échte mascara, die ik zelf heb gekocht (ongeveer een maand geleden ...)  .
Tot die tijd mocht ik nog geen mascara op, nu gelukkig wel, thanks mam!
Ik deed er nooit een dik laagje van op, tot vandaag!
Eindelijk mocht ik me uitleven en een KEI-dikke laag opdoen, niet dat ik het mooi vind (totaal niet!) maar het was voor mijn blog.
Toen ik hem openmaakte was ' ie echt super niet-klonterig, als ik hem opdeed was hij echt mooi neutraal!

Máár, na hem een paar keer gebruikt te hebben zie je echt wel klontjes, hierop had ik hem zelfs afgeveegt. Bij het aanbrengen: de eerste paar slagen is hij nog normaal maar als het 'eerste' laagje gedroogt is zie je wel een beetje klontjes.

Dit is het resultaat wat je krijgt als je een gemiddeld laagje aanbrengt, je moet echt niet een dikkere laag aanbrengen, want dan krijg je spinnenpoten! (http://bit.ly/woSEoV)
Ik vind het echt een goeie mascara, vooral als je lange wimpers hebt. Ze maken ook de lichtere puntjes (blonde puntjes) zwart. De foto hierboven geeft de mascara niet de echte kleur, ik vind hem echt zwart!


De Lashes to Kill Ultra black Mascara van Catrice is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister en kost €3,49.
liefs, Charlotte 



blog comments powered by Disqus