Bezoekers en bedrijven

donderdag 5 januari 2012

Zwitsal bodylotion


Ik weet het, het is voor baby'tjes, maar het is zoooo lekker!
Mijn huid is echt droog, zeker in de winter. De producten van Zwitsal zijn Dermatologisch getest en mild voor je huid. Ik zou normaal nooit iets voor baby's kopen, maar bij die geur denk je helemaal terug aan vroeger! Dat was eigenlijk de reden waarom ik de bodylotion heb gekocht!



De substantie is vrij dun, je kan het makkelijk uitsmeren en het is echt vloeibaar.
Hij trekt snel in je huid, dus na 5 minuten voel je er niets meer van.
De geur blijft wel lang zitten, ik deed het gisteravond op en ik ruik het nu nog.
Jammer dat hij niet zo verzorgend is, je huid voelt wel zachter maar het is nou niet echt dat je denkt van ´mijn huid voelt beter, gezonder en ik zit beter in mijn vel!`. Wel fijn dat hij echt overal verkrijgbaar is!

De bodylotion kost €3,50 en is verkrijgbaar bij supermarkten en drogisterijen.

Liefs, charlotte








blog comments powered by Disqus