Bezoekers en bedrijven

zondag 5 februari 2012

Alfabet Tag

Wat is dit leuk! Ik zag een super leuke tag op just-pink.nl, ik heb hem al vaak genoeg gezien dus nu is het het fijnste moment!
Age: Een heuse tiener!
Best friend: Ik ben eigenlijk met veel mensen hele goede vriendinnen, maar toch is het Donna (van het filmpje dat ik een tijdje geleden had gemaakt)
Chore you hate: Huiswerk.... Zeker!
Dreamhouse: Ik denk een huis met veel kamers, nu heb ik niet zo'n grote kamer dus dat lijkt me heel fijn! Het moet wel gezellig zijn.

Essential start of your day: M'n gordijnen open doen! Je ziet het licht en wordt gelijk helemaal wakker... That's it!
Favorite colour: Ik denk wit en donkerblauw, wit is zo licht en fris. Blauw is een mooie diepe kleur!
Gold or silver: Zilver.
Height: 1.53 m
Instruments i play: Geen een!



Job title (most recent): Hetgene wat ik nu doe is blogger zijn, maar daar verdien ik geen geld mee. Maar in de toekomst hopelijk wel!
Kids: Mezelf ;)
Life is incomplete without: M'n vader en moeder (*_*)
Music that you always listen to: Gers pardoel, Usher (without youuuu....)
Nickname: Door mijn beste vriendin word ik meestal Lottie genoemd, maar ik heb niet echt een nickname.
Overnight hospital stays: Nog niet gelukkig!
Phobias or fears:  Ik ben niet ergens bang voor, maar ik ben meer een watje. Op het ijs lopen durf ik niet, niet beuken bij ijshockey.... (om maar even iets actueels te noemen!)
Quote from a movie: 'Alvin!!'  Van Alvin and the Chipmunks!
Reason to smile: Goed nieuws! Alles wat positief is vind ik leuk!
Siblings: Geen een
Time you wake up: Meestal 7 uur, best vroeg hé?
Underwear: Alles wat lekker zit.
Very important date this year: 7, 8 en 9 februari, Cito eindtoets! En 3 juli, dan is de afscheidsmusical!
Worst habit: Ik geef best veel geld uit! En op tijd naar bed gaan...
X-rays you have dun: Toen mijn voet was gebroken, dat was echt gaaf!
Yummie food you make: Saroma van Dr. Oetker.... Heerlijk!
Zoo animal: Stokstaartjes... Zo schattig hoe ze kijken!

Zo! Dit waren ze allemaal!
Ik tag iedereen die dit leest of bekijkt, dus je bent nu officeel getagd!
Wat is het koud hé?

Liefs, Charlotte