Bezoekers en bedrijven

woensdag 8 februari 2012

Catrice Infinite Matt Foundation 030 Apricot beige

Wauw! Vandaag een Review over deze Matte Foundation van Catrice, ik ben blij!
Jullie hebben deze waarschijnlijk al gezien in de shoplog , maar vandaag laat ik hem uitgebreid zien!
De verpakking is heel mooi, Matt glas. Ik vind dat het er best luxe uit ziet.
Ik heb de kleur 030 Apricot beige , een tikkeltje te donker maar toch wel oké.
Jullie weten waarschijnlijk dat ik geen make up draag, dus ga niet stom doen in de Comments;)
Bij de beschrijving staat dat hij Matte is en dat er geen Olie in zit, fijn dus!
Ze zeggen ook dat er Licht-reflecterende pigmenten in zitten, en dat je huid er zacht van word.
Ook staat  je gezicht er fris uit gaat zien, dat belooft wat!
De substantie is best fijn, niet te dik , niet te dun!
Ik vind dat hij best Matte is , maar ik vind het niet zo opvallend.
Het Matte effect is best mooi, maar het is geeft geen effect als een matterende poeder.
Als je deze zou vergelijken met High-end Matte Foundations dan zou hij er niet goed uitkomen, maar wat verwacht je voor zo'n prijs??

(zonder Catrice Infinite Matt)
 Op deze foto zie je m'n gezicht zonder Catrice Infinite Matt, best veel wallen en niet zo'n warme, zomerse kleur!
(met Catrice Infinite Matt)
Je ziet vooral op m'n neus dat het matterend is, het maakt je huid zeker meer Matte!
Ik vind dat het wel een goed product is, alleen hij heeft niet zo'n goede dekking, puistjes of oneffenhedenkan je hier niet mee wegwerken, Jammer!
Het toont frisser aan mét foundation, dan zonder dus het werkt wel!

Ik ben echt heel blij met deze Foundation, alleen jammer dat hij niet zo goed dekt en dat het matterende effect een beetje wegblijft!

Liefs, Charlotte