Bezoekers en bedrijven

woensdag 15 februari 2012

Review: Estee Lauder Artist's eye pencil 03 Copper writer


Vandaag weer eens een review voor jullie! Ik dacht dat het wel weer eens tijd was, de laatste tijd waren er heel veel andere artikelen.
Een tijdje geleden had ik een tasje gekregen van mijn tante, met allerlei leuke spulletjes!
Waaronder dit oogpotlood en een lakje van OPI!
Daarom review ik nu dit oogpotlood van Estee lauder!


Dit is de verpakking, mooi en strak met een gouden opdruk, echt een gevoel van luxe!
Wat best jammer is is dat er een heel lang goud stuk aan zit, dus minder oogpotlood.
Eigenlijk is dat heel zonde, en het is ook moeilijk met opbergen, omdat hij zo lang is.
Het ziet er wel heel chique uit, dat is een ding wat zeker is!
Dit is het kleurtje, een mooie bruine kleur. De naam is 03 Copper Writer, leuke naam!
Ik vind dat hij goed blijft zitten, gister heb ik geswatcht en het zit er nu nog op!
Het potloodje is niet hard, ook niet creamy. Dit vind ik eigenlijk het beste!

Dit is de kleur, perfect vind je niet? i love it!

Ik vind dit oogpotlood echt super fijn, dat mag ook wel voor de prijs: 19,95!
Ik weet niet zeker of dit klopt, als het fout is word alsjeblieft niet boos!
Het oogpotlood zou ik zeker kopen, de houdbaarheid is fijn en het kleurtje is ook mooi!

Liefs, Charlotte

Ps: Met 100 volgers op GFC komt er een super-leuke winactie!