Bezoekers en bedrijven

woensdag 7 maart 2012

Review: Producten CosmeticaStunter.nl // Maybelline lipstick, Mexx oogschaduw, Rimmel nagellak

 
Een paar dagen geleden vertelde ik jullie over de producten van Cosmetica Stunter, ik heb de producten uitgebreid getest voor dit bedrijf!
Ik vind het fijne producten, met een goede pigmentatie.
Lees vooral verder als je meer wilt lezen!


Het eerste product wat ik mocht testen is deze lipstick van Maybelline in nummer 180 Berry desirable. Het is een volume-lipstick dus je zult een tintelend gevoel voelen. Gebruik deze lipstick dus niet als je kapotte lippen hebt, doe dan eerst vaseline op.
De kleur is mooi, een Berry kleurtje! Er zit veel glitter in, wat hem speciaal maakt.
Het tintelend gevoel voel je heel erg! Het is wel leuk, maar ook wel een beetje irriterend. Na een paar minuutjes is dit wel weg. Hij blijft goed zitten, en dat voor €3,99 ! De verpakking vind ik best saai. Ze hadden in het groot het logo er op kunnen zetten, of iets opvallends!


Dan deze oogschaduw van Mexx, een mooie neutrale kleur! De kleur is goed voor looks, je kan hem ook gebruiken als highlighter. De verpakking is fijn, mooi en doorzichtig! Pluspunt!
Hier de swatch van de oogschaduw! Het pigment vind ik fijn, zeker voor een Nude kleurtje. Er zit veel shimmer in, mooie glittertjes!
Deze oogschaduw kost €2,99 , en ik ga hem vaak gebruiken!

In dit flesje van Rimmel zit een mooi oranje-shimmer kleurtje. De verpakking vind ik mooi, maar niet speciaal. De shimmer is erg overheersend, maar dat is wat het lakje speciaal maakt!
Hij dekt niet heel fijn, binnen 3 laagjes zie je de overgang tussen je witte randjes en het roze nog steeds. Maar dat hij slecht dekt betekent niet dat het resultaat niet gaaf is, want gaaf is het zeker!
De kleur vind ik speciaal. Niet te speciaal, maar gewoon mooi! Je kan hem makkelijk naar school dragen, het is niet al te opvallend. Oh Ja! Het kleurtje heet 844 Modern Art, dat is wat makkelijker om hem op te zoeken op de site! Hij kost €2,95.

Hier nog een keer een foto van de Lipstick, dit is de kleur!
Ik ben  erg tevreden over de producten. Ik raad je aan om te gaan kijken op de site!

Liefs, Charlotte

Deze producten zijn toegestuurd door een bedrijf of PR-bureau, dit heeft geen invloed op mijn mening.