Bezoekers en bedrijven

vrijdag 2 maart 2012

Review: KIKO Glamorous eye pencil 401


Zoals beloofd heb ik vandaag een review over het Kiko Glamorous Eye pencil 401.
Dit oogpotlood hebben jullie al gezien in de shoplog , waar in ik de andere spulletjes van vakantie ook liet zien!
Als je meer wil lezen over dit fantastische oogpotlood, klik dan op 'meer lezen'!




Dit is de foto waarin de kleur het beste uitkomt. In het zonlicht zit er nog een holografisch glansje in, maar het stelt niet veel voor. Maar ik vind de kleur het mooist zoals hij nu is!
Het is een creamy oogpotlood, maar niet té creamy. 401 is best zuinig in gebruik!
Als we het gaan hebben over het pigment dan heb ik maar een woord te zeggen: Super!
Binnen een beweging heb je al genoeg kleur! Op de foto lijkt het alsof het pigment niet goed is, dat komt door het licht.


 
 401 Golden Hazelnut
Dit is eigenlijk het kleurtje, een mooie hazelnoot-kleur!
Op de verpakking staat ook dat het een waterproof-potlood is, en dat klopt zeker!
Als je flink gaat wrijven gaat hij natuurlijk wel weg, maar als je gaat zwemmen overleeft 'ie het wel!
Ik raad het potlood heel erg aan, zeker voor de prijs!!!
Helaas zijn de swatches niet goed gelukt, maar de OOTD wel.
 
 
Het potlood kostte eerst €5,90 , maar was afgeprijst naar €2,90!
Kiko wordt alleen verkocht in Italië, Frankrijk, Duitsland, Portugal en Spanje.
Als je de verkooppunten wil weten van een van deze landen klik dan hier.
 
Hebben jullie ook wat van Kiko?
 
Liefs, Charlotte