Bezoekers en bedrijven

zondag 8 april 2012

Favorieten / Dislikes Maart 2012


! Vandaag heb ik een Favorieten/Dislikes artikel voor jullie, omdat ik de laatste tijd heel veel producten erg fijn vind, en mijn Beauty-Stash erg is gegroeid!





Waarschijnlijk is jullie de nieuwe LE (limited edition) van Catrice niet ontkomen, dit is namelijk een super leuke collectie! Toen ik bij het kruidvat was kon ik deze niet laten liggen, en heb ik C01 Love Me Gender meegenomen. Twee super gepigmenteerde kleurtjes, die erg fijn zijn in gebruik!
Een héle lange tijd geleden ( zo'n vijf jaar geleden, misschien?) heeft mijn moeder deze Body Glow Cooling Spray gekocht. Hij ruikt heerlijk naar Perzik en meloen, super fris en fruitig! Het voelt ook lekker aan als je hem hebt aangebracht, echt een top-product!
Toen ik jarig was, heb ik dit hele leuke palletje van La Femme gekregen. De kleurtjes die erin zitten zijn erg mooi, zeker in dit seizoen!


Wat is dit toch een fijne lipscrub: Lush Sweet lips! Toen ik bij de Lush winkel in Amsterdam was kreeg ik dit product er gratis bij! Wat ruikt echt heerlijk, een aanrader!
Als je (net zoals ik) geen geld hebt om een echte BB cream te kopen, kan je het heel makkelijk zelf maken! Gewoon een beetje foundation bij de Créme en klaar. Het werkt precies hetzelfde als een BB cream, maar je moet wel uitkijken met verschillende producten. In het begin had ik de Nivea Creme + Catrice infinite matt bij elkaar gedaan, en dat rook echt niet lekker.




Bij de Action hebben ze vaak hele fijne dingen. De laatste keer toen ik er was heb ik deze fijne Gezichtssrub meegenomen. Hij doet goed zijn werk, maar is niet heel speciaal. Als je nog eens bij de Action komt zou ik hem zeker meenemen!
Deze OPI Mini is ook erg mooi! Hij heeft een prachtige Creamy finish, echt super gaaf! Ik heb deze gekregen van de eigenaresse van de webshop Stip en Bloem ! Dit is een hele leuke webshop, met allemaal schattige spullen! Ik zou zeker eens een kijkje nemen!
Voor mijn verjaardag heb ik ook deze Lipsmackers gekregen, van Paul Frank. Ze ruiken heerlijk, echt natuurlijke geurtjes! Ik heb ze in de geuren/smaakjes: Julius Coconut Cream ,Clancy's Cotton candy en Bunny girl's carrot cake!







Dat waren mijn favorieten alweer. Deze maand heb ik flink wat spulletjes uitgetest, en hiervan dan de Dislikes!


Alweer een hele lange tijd terug was ik aan het kijken voor een goede mascara. Ik wist nog weinig van volume/lengte mascara's af dus had ik deze maar gekocht! Hij is totaal niet fijn voor mijn wimpers, het geeft ze alleen maar klonters. Deze mascara lijkt me heel fijn voor kortere, minder volle wimpers. Maar voor mij: Nee!
Deze Metal Glam eyeliner van Essence heeft weinig pigment! Hij werkt erg fijn maar er komt geen kleur vanaf. Als je de kleur laagje voor laagje opbouwt krijg je wel een erg mooi effect. De andere Metal Glam eyeliners zijn wel erg fijn, die zijn echt de moeite waard om te kopen! 


Maak kennis met: Kruidvat Salon expert Droogshampoo. Klinkt dat goed? Nee! Hij werkt niet fijn, dat kan je ook niet verwachten van de prijs. Als je hem opspuit komen er allemaal witte korreltjes uit, die je als je je haar borstelt allemaal op je borstel krijgt! Ik gebruik hem nog steeds, want ik wil toch dat mijn haar wat minder vet is. Het is niet echt een super slecht product, maar Kruidvat QUALITY kun je niet zeggen!
Bij de Wibra hebben ze meestal hele goedkope dingen. Zo ook deze Bodybutter, maar 1 euro was 'ie! Helaas is hij veel te vloeibaar, ik denk dat ze een bodylotion in een potje hebben gedaan ;)


Dit waren mijn Favorieten/Dislikes van maart! ( i know, a little late!) 


Willen jullie vaker Favorieten/Dislikes zien?


Liefs, Charlotte