Bezoekers en bedrijven

donderdag 12 april 2012

Review // Odina Gezichtssrub

WAAH! Het eerste dat ik móét zeggen is: hebben jullie gehoord van de kruidvat actie? Vast wel, ik sla morgen in ieder geval mijn slag! Als je er nog niet van hebt gehoord, laat dan even een reactie achter, dan vertel ik er wat meer over ;)
Omdat ik deze Gezichtsscrub ook in mijn Favorieten/dislikes liet zien wou ik er vandaag een review over doen! In de enquete hebben jullie geschreven dat ik vaker reviews moest maken, en hier is dan een review! Het is een gezichtsscrub van de Action, waar ik gemengde gevoelens van heb. Ik heb hem uitgetest, en in dit artikel laat ik zien wat ik er precies van vind!







Verpakking: De verpakking van dit product is erg simpel. De roze kleur van de Scrub maakt het stukken vrolijker! De scrub zit in een knijpverpakking, erg fijn vind ik zelf. De dosering is ook goed, ik krijg niet meteen een grote klodder op m'n hand! Voor de prijs (€1,39) is dit een prima verpakking! Odina zegt zelf:
Odina Gezichtssrub verwijdert dode huidcellen en reinigt de huid op milde wijze. De huid wordt zacht en glad. Het gezicht wat vochtig maken en een beetje creme in de handen doen. Zachtjes in-masseren op het gezicht en de hals. Met veel lauwwarm water afspoelen. Wekelijks gebruik. Dermatologisch getest.
Ik ben best benieuwd naar of dit product op dieren is getest, ik denk het haast wel want er staat geen 'Cruelty free' logo op. 
Substantie, Pigmentatie enz:
De scrub is best 'hard'. De scrubdeeltjes zijn aardig groot, dus als je je bruine kleurtje niet weg wil hebben zal ik deze niet gebruiken. Het is wel zo, dat het wel goed werkt. De scrub doet zijn werk, en scrubt erg goed. Dat het product hydrateerd kan ik echt niet zeggen. Als ik het eraf haal voelt mijn huid erg droog aan. Wat ik niet fijn vind, tevens omdat ik een erg gevoelige huid hebt. Hij doet zijn werk, that's the only thing i need to say! 
Eindoordeel:
Dit is een erg fijne scrub, hij doet prima zijn werk! Het voelt echt alsof mijn Porien schoon zijn, dat is een goed punt! Hij droogt mijn huid wel erg uit, dat vind ik echt niet fijn. Maar het is nog steeds een prima scrub, en zeker voor de prijs!
Cijfer: 8


Deze Odina Visage Gezichtssrub is te koop bij de Action en kost €1,39.


Liefs, Charlotte