Bezoekers en bedrijven

zondag 15 april 2012

Tag // 7 deadly sins of beauty

Tumblr_m2j3iraq441rprraqo1_500_large
Op de blog van Ayla zag ik een hele leuke tag, genaamd '7 deadly sins of beauty'. Ik vond hem gelijk leuk, dus hierbij doe ik hem!

Hebzucht: Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Ik heb zoveel spotgoedkope producten! Ik vind de Waterproof Mascara van de Action het fijnst! Deze gebruik ik iedere dag, en hij blijft super goed zitten! Hij was geloof ik €1 , echt een koopje! Ook vind ik de Essence glossy lipbalms erg fijn.  Ze ruiken heerlijk naar fruitige smaakjes, en zijn ook nog eens erg goedkoop!




De duurste is een Addict high shine lipstick van Dior, in de kleur 214. Deze heb ik van mijn tante gekregen, omdat zij de kleur niet mooi vond. Ik vind het een super mooie kleur en ik draag hem dan ook erg vaak!



Woede: Met welke beautyproducten heb jij een haat/liefde relatie?
Ik denk mascara en lipgloss. Ik kan gewoon niet tegen het aanbrengen en het eraf halen van mascara. Als ik het eraf haal krijg ik gelijk zo'n zwarte gloed op mijn gezicht, jakkes!
Lipgloss denk ik omdat ik gewoon niet van dat plakkerige gevoel hou. Het plakt aan je haar vast wanneer je aan het fietsen bent en tjah... Het werkt gewoon niet!


Gulzigheid: Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Even nadenken... Ik heb niet echt 'lekkere' beautyproducten ofzo. Eigenlijk vind ik nagelriemcrémes wel het fijnst! Het werkt goed en de meeste ruiken ook nog eens lekker!
Vooral de Lush lemony Flutter vind ik erg fijn! Ook de Glycerona hand -en nagelcreme is erg fijn, en je kan hem gewoon in de supermarkt kopen!

Luiheid: Welk beautyproduct verwaarloos je uit luidheid? 
Niet echt iets ofzo! De laatste tijd ben ik alleen een beetje aan het klooien geweest met mascara's. Dan ga ik bijvoorbeeld mijn mascara-borsteltje over het blad van mijn bureau heen halen. Gewoon omdat het er grappig uitziet ;)
Trots: Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Sorry maar ik vind dat geen een beautyproduct echt zelfvertrouwen geeft. Iets anders wel: een glimlach! Ik vind gewoon dat geen een beautyproduct mij echt een boost geeft, maar een lach natuurlijk wel! 


Tumblr_m2j1t4jdj31qkhi6to1_500_large
( One direction,  zó leuk!) 
Lust: Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
 De lach natuurlijk! Maar eigenlijk vind ik het innerlijk veel mooier, en daar gaat het natuurlijk om! Jongens met blond haar vind ik het schattigst ;) Oh ja! En ik vind Zayn van One direction echt gaaf! <3 


509887_large
Jaloezie: Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Een MAC product! Zeker weten, maar het kost zoveel geld! En iets van Chanel!  Ook lijken me geurkaarsen van Bath en Body works heel gaaf! En EOS lipbalms.... Gelukkig gaat mijn vader in Mei naar Amerika, en dan neemt hij hopelijk een EOS lipbalm mee!


Het was echt heel leuk om in te vullen! Ik tag hierbij iedereen die dit leest!


Liefs, Charlotte


<3