Bezoekers en bedrijven

donderdag 10 mei 2012

Bolsius geurkaarsen, gewoon te koop bij het tuincentrum!

Ik ben al erg lang op zoek geweest naar dé perfecte geurkaars! Een heerlijk geurtje zoals cookies of tropical in het speciaal. Tot voor kort heb ik het fijnste merk voor geurkaarsen niet gevonden, maar laatst was ik in het tuincentrum (intratuin) en zag ik deze heerlijke geurkaarsen! Ze hadden heerlijke geurtjes, zoals cappuchino, koffie en linnen! Ik vond deze twee kaarsen het lekkerst ruiken en daarom wou ik ze met jullie delen!



Ik heb allerlei verschillende geurtes geroken, maar deze vond ik toch het lekkerst. Het zijn de geuren Exotic Mango en Tropical Fruit.  Allebei echte zomer/lente geurtjes dus! Ze ruiken heerlijk, en ze zijn ook erg verfrissend. Ik raad je deze geurkaarsen zeker aan!


Het Exotic mango geurkaarsje kostte €1,29, en Tropical fruit was €3,75! Deze geurkaarsen zijn dus heerlijk budget-proof!


Liefs, Charlotte


Als je meer wilt weten over waar je deze geurkaarsen kan kopen, ga dan naar de site van Bolsius!