Bezoekers en bedrijven

vrijdag 4 mei 2012

Review: Kruidvat Moisturising Nail Polish Remover

Laatst was ik in het Kruidvat, en wat zag ik daar? Een nagellakremover met pompverpakking! Op veel blogs zag ik fijne verhalen over deze remover, so why not? Ik heb hem natuurlijk gelijk meegenomen!


Verpakking: De verpakking is chique en simpel. Aan de bovenkant zit een pompje, voor het makkelijker doseren van je remover! Even een fotootje:
Kijk! Je drukt je watje op het pompje en... Tadaaa! Er zit nagellak remover op je watje! Erg handig bijvoorbeeld -als je bezig bent met nail-art- en je net wat moois hebt gemaakt. Je kan met deze remover alles doen met een hand! Maar werkt het ook? Ik vind van wel. Hij doseert de remover erg goed en je hebt meteen genoeg. Pluspunt!
Eindoordeel: 
Deze remover is erg fijn! Hij werkt gewoon goed, niks op te zeggen. Er zitten een aantal goede ingredienten in die je nagels (gelukkig!) niet uitdrogen! Wat ik dan wel een minpunt vind is dat deze handige pompverpakking niet bij is te vullen. Je moet dus elke keer weer een nieuwe verpakking kopen. Ik raad je deze remover erg aan!


De Moisturising Nail Polish remover kost €2,99 en is te koop bij het Kruidvat.


Liefs, Charlotte